Sunday, October 01, 2006

Ακούω-για άλλη μια φορά,τα Σκουριασμένα Χείλια.Τον ξέρω τόσο καλά αυτό το δίσκο,που και να μην τον ξανακούσω,τον έχω χαραγμένο στη μνήμη τόσο καλά...
(Όπως έλεγε και ο ήρωας του Shawshank Redemption μόλις βγήκε από την απομόνωση της φυλακής για το δίσκο της όπερας).
Τα πράγματα είναι έτοιμα για αναχώρηση.Εκτός από τα καλλυντικά,και τα cd's,που πάντα πακετάρονται τελευταία.Τα καλλυντικά μου,τα αρώματά μου μάλλον,είναι σαν οικιακός εξοπλισμός.Πρώτα αυτά ξεπακετάρω και τακτοποιώ,τελευταία τα μαζέυω όπου και να πάω.
Αν σκεφτείς πως σπάνια βάφομαι και πάλι βάζω ελάχιστα πράγματα,είναι ένα άλλο απ'τα παράδοξά μου.
Έβγαλα τις κουρτίνες μου και τις έβαλα να μουλιάσουν,πρώτον γιατί ήταν χάλια,δεύτερον γιατί απόψε θα κοιμηθώ με πατζούρια ανοιχτά.Θέλω να δω,το τελευταίο αυτό βράδυ,όλη τη θέα χωρίς περιορισμούς.
Με πειράζει που φεύγω.Νομίζω,κάθε φορά,πως θα συμβεί κάτι τρομερό και δεν θα το ξαναβρώ το σπίτι,ή και το νησί.Ότι θα βουλιάξει σαν τη χαμένη Ατλαντίδα ή κάτι τέτοιο.
Βέβαια,εγώ πατρίδα ουσιαστικά δεν έχω,η Κερασία στη Χώρα των Θαυμάτων είμαι.
Θυμάμαι πως το καλοκαίρι ο φίλος της ξαδέρφης μου μου έλεγε"δεν έχεις καμιά σχέση με κανένα άλλο μέλος της οικογένειάς σου που έχω γνωρίσει"(Και τους έχει γνωρίσει σχεδόν όλους).Αν δεν έμοιαζα με τους δικούς μου φυσιογνωμικά,θα πίστευα ακράδαντα πως έγινε λάθος στο νοσοκομείο.Ή πως φύτρωσα,ή πως έπεσα απ'τον ουρανό,λάτι τέτοιο.
Δεν έχω σχέδια για το άμεσο μέλλον.Μόνο να πάω στο Μοναστηράκι να ψάξω για παλιά περιοδικά και να πάω σε αμερικάνικη αγορά.Πεθύμησα τη μυρωδιά του παλιού χαρτιού και τα ρούχα με παρελθόν.
Κατά τα άλλα,γράφω λίστες με τους στίχους που θα ήθελα να μου πει κάποιος που θα μ'ερωτευτεί πολύ.
Αλλα αυτό είναι μυστικό.

10 comments:

The Motorcycle boy said...

Καλή επιστροφή και γρήγορα να μοιραστείς με κάποιον το μυστικό. Στο κάτω κάτω το αξίζεις.
Υ.Γ.: Θα σε σκοτώσω! Λίνκαρε τα ποστ σου στα Καπέλα, έχεις ανεβάσει ένα σωρό και δεν έχουμε δει τίποτα.

Elemental_Nausea said...

Θα συμφωνήσω με τον ΜΒ ...Όχι τίποτα άλλο νεαρά μου αλλά έχουν και τόσο ωραία ατμόσφαιρα τα άτιμα :)

Unknown said...

ΜΒ,αν είναι να ρθει κάποια στιγμή θα ρθει,τόσο απλά.
elemental nausea ευχαριστώ.

homelessMontresor said...

Τι να ευχηθώ? Καλή αρχή? Καλό ταξίδι? Άντε και με ένα καλό παιδί? Να κερδίσεις μια δωρεάν επιταγή για το hondos center??

Unknown said...

μοντρεσόρ ναι,και λευκή!

sorry_girl said...

Aχ τι ωραία!Κοριτσίστικα και ροζ.Πολύ μ' αρέσει κοριτσάκι!
μάκια!

zero said...

Like a circle in a spiral

Like a wheel within a wheel

Never ending or beginning,

On an ever spinning wheel

As the images unwind

Like the circle that you find

In the windmills of your mind



Pictures hanging in a hallway

And the fragment of this song

Half remembered names and faces

But to whom do they belong

When you knew that it was over

Were you suddenly aware

That the autumn leaves were turning

To the color of her hair


ΥΓ: σου ποσταρα και την μουσικη.
ΥΓa: δεν σε εχω ερωτευτει, ...απλα λεμε τωρα.

ζερο.

Unknown said...

sorry girl,όπως πάντα,ευχαριστώ.
Ζέρο,για το τραγούδι σου έγραψα..όπως και για την ταινία.
astarte...τι να πω..

Epsilon said...

Εγώ τώρα πήρα είδηση πώς δεν βάζεις link στα Καπέλα...νόμιζα πως περνάς φάση άρνησης, ευτυχώς που σε έχω link στο blog μου κυρία Κερασία μου!
Θυμήσου πως ο καφές σε περιμένει, ναι?

polikarpos said...

an afto me to monastiraki kai ta palia periodika to kaneis sixna, prepei na exoume "koutouli8ei" sigoura...
kalimera