Thursday, September 20, 2007

Get Happy!



Forget your troubles


Come on get happy


You better chase all you cares away


Shout halleuja


Come on get happy


Get ready for the judgement day


The sun is shining


Come on get happy


The lord is waiting to take your hand


Shout halleuja


Come on get happy


We're going to the promised land


We're heading across the river


Wash your sins away in the tide


It's all so peaceful on the other side


Forget your troubles


Come on get happy


You better chase all you cares away


Shout halleuja


Come on get happy


Get ready for the judgement day


Forget your troubles


Come on get happy


You better chase all you cares away


Halleuja


Come on get happy


For the judgement day


The sun is shining


Come on get happy


The lord is waiting to take your hand


Shout halleuja


Come on get happy


We're going to the promised land


We're heading across the river


Wash your sins away in the tide


It's quiet and peaceful on the other side


Forget your troubles


Get happy


Your cares fly away


Shout halleuja


Get happy


Get ready your judgement day



Δεν μπορούσα να διαλέξω χρώμα για μελάνι-κι έτσι διάλεξα το χρώμα του φορέματος της Τζέην Χόρροκς στην ταινία. Κάπως μίζερα έξω σήμερα,κι έτσι άκουγα όλο το βράδυ τραγούδια από μιούζικαλ,τραγούδια που άκουγα πολύ μεγαλώνοντας και ήξερα απ' έξω,Shirley Bassey,Judy Garland και Marylin Monroe,πούλιες και καμαρίνια,πράγματα που με ενδιέφεραν μικρή,μα όχι να γίνω η ντίβα,ποτέ δε με ενδιέφερε να είμαι η ντίβα της παράστασης,πάντα ήθελα να είμαι σχεδόν αόρατη.Μου άρεσαν και μου αρέσουν τα καμαρίνια,η μυρωδιά,η σταρ να ετοιμάζεταικι εγώ να βλέπω πίσω από τις βελούδινες κουρτίνες,επαγγελματικό μακιγιάζ, την αμπιγιέζ με τα χάπια της ντίβας στην τσέπη,το φλασκί κρυμμμένο στο συρτάρι,τα δώρα των θαυμαστών,τα ποτήρια γεμάτα σαμπάνια,τα μποά,προσπαθούσα να μάθω τα τραγούδια,φυσικά και δε μπορώ να τραγουδήσω σαν τη Τζούντυ Γκάρλαντ,μα μου αρέσει να μυρίζω τις κουίντες,τις βελούδινες κουρτίνες,να ξεφέυγω από τη δική μου καθημερινότητα με το να φαντάζομαι πρόβες και παραστάσεις.
get happy λοιπόν.Σε πείσμα καιρών και εκλογών.Και ας έπινε κάθε βράδυ μόνη και θλιμμένη η Τζούντυ Γκάρλαντ,για να πληρώσει το τίμημα,αυτό το τεράστιο ταλέντο.

No comments: