Monday, April 21, 2008

πλακόστρωτα


αυτά τα έρημα σπίτια στα νησιά
δεν βλέπω κατοίκους με παρακολουθούν πίσω από σφαλισμένα παράθυρα
πως αλλάζω πως χτενίζω τα μαλλιά μου
η βρώμικη παραλία με τις μαύρες σακούλες
τα έφηβα κορμιά των ιστιοπλόων στο κόκκινο νερό
η σκόνη του δρόμου στα μαλλιά μου
αγριομολόχες
μια θάλασσα μικρή είναι το καλοκαίρι μου
νεκρά έντομα
η θεά Άρτεμις στην αγχόνη δυο φουσκάλες στους αντίχειρές μου
τα νερά του Αχέροντα ανάμεσα στα πόδια μου
οι αράχνες πλέκουν ιστούς στα βλέφαρά μου
εγκατάλειψη
ο Πρόσπερο σε μια βάρκα- famous blue raincoat
δεν ήταν εκείνο για τη Νίκο, was torn at the shoulder
πουλόβερ fair isle για το βράδυ
πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό
απελπισία
το μαρτύριο του Ταντάλου
όλη η σκόνη του κόσμου στους ώμους μου

1 comment:

B612 said...

Περιγράφεις τη μία

όψη του νομίσματος.


Τι γίνεται όμως όταν
το νόμισμα
έχει δύο πλευρές
ίδιες;


Δεν ξέρω τι είναι η ζωή.

Ξέρω τι δεν είναι.


Καλό σου βράδυ.


Υ.Γ.
Από τις καλύτερες στιγμές σου
που έχω διαβάσει.