Friday, April 13, 2007

Χαρακτηρισμοί


Σκύλα.Σνομπ.Άσχημη.Παράξενη.Εκκεντρική.Τρελή.Ψυχωτική.
Φοβισμένη.Γεροντοκόρη.Κρύα.Δύσκολη.Κακομαθημένη.
Ξεροκέφαλη.Πεισματάρα.Αρνητική.
Αντιπαθητική.Όχι και τόσο έξυπνη.Νάρκισσος.Πρόστυχη.
Τσούλα.Πουτάνα.Αμίλητη.Κλειστή.Φλύαρη.Λαίμαργη.
Αδύνατη.Παχύτερη από ότι πριν.Εγωίστρια.
Χαρακτηρισμοί που μου έχουν αποδώσει διάφοροι,άνδρες και γυναίκες,κυρίως γυναίκες,τα τελευταία χρόνια.
Κι έχω να προσθέσω άλλους δύο.
Γυμνή.Ελεύθερη.
Γιατί με τις γνώμες των άλλων,ποτέ δεν βγάζεις άκρη.

5 comments:

zero said...

Αχ! ωραιο το σημερινο σου ποστ.
Εισαι θεματακι ομως.
Να σου πω ...
...εσυ δεν εισαι στην φωτο?

ζερο.

Mari-R1 said...

εγώ να προσθέσω γοητευτική στους χαρακτηρισμούς?:P

candyblue said...

Πρέπει να είσαι πολύ ενδιαφέρον τύπος
Ανυπομονώ να σε γνωρίσω

Unknown said...

Ζέρο θεματάκιείμαι,στη φωτό δεν είμαι
Μαριρένα καλή μου..
Κάντυ ευχαριστώ

zero said...

Το ξερω οτι δεν εισαι εσυ.
Σε πειραζα.

ζερο.