Thursday, March 27, 2008

dollbaby


σε πεθύμησα,αυτά τα πρωινά με τα πονεμένα μου πόδια,που ο καφές έχει γεύση νερού μπουγάδας,που ναρκισσεύομαι ανένδοτα με την ασχήμια μου.
Στο γραφείο ατέλειωτα σβησμένα τσιγάρα, μπουκάλια νερό,i seem to recognise your breath,τραβάω το φόρεμα προς τα κάτω,νευρικότητα,ρουζ dollbaby στα μάγουλα,cotton candy pink,τα μουτζουρωμένα μου μάτια με τις παγιέτες τις λιλά και τις μπλε.
Θέλω να με φυσήξει δυνατά ο βοριάς και να μου πάρει τα πονεμένα μέλη,να δω όλα τα κεριά που άναψα στις έρημες εκκλησίες,να βάλω αλατόνερο στις πληγές για να τις θρέψει.
Θέλω να κρυώνω για να νιώσω ξανά πως ζω,να χτυπήσουν τα δόντια μου από τον πάγο και το κλάμα,να τρώω τα κουφέτα μου κλαίγοντας στο κρεβάτι σαν την Ευδοκία,να χαράζω τα χέρια μου και να γίνω πάλι εγώ,το παιδί σου.

No comments: