Tuesday, March 05, 2013

σε ενοχλεί το κόκκινο κραγιόν μου?

does my sassiness offend you? 
σε πειράζει που με μια πουά καπαρντίνα  περπατάω σαν άλογο. i stride. beauty and pride.
σε ενοχλεί που κρατάει η ομορφιά μου εδώ και καιρό και δεν την λερώνουν οι πιστοί,δικοί μου και άλλων, που γράφω μαγκωμενα ποίηματα για κορίτσια στα σύρματα των τηλεγράφων και τηλεγραφημάτων.
δεν μπορείς να δεχτείς πως μέσα μου έχω ένα φεγγάρι, μια ηλιαχτίδα, μια θάλασσα γαλαζοπράσινη πως μυρίζω μήλο και κανέλα και μαύρη ζάχαρη και παίζεις μαζί μου την Ηχώ και το Νάρκισσο μα δεν καταλαβαίνεις πως εγώ είμαι η ίδια η Φύση που έτσι κι αλλιώς γεννάει για να γεννήσει
does my sexiness upset you?
δεν είμαι η ντροπή που θες να είμαι. δεν είμαι η ενοχή η δικιά σου, ούτε καν η σκιά της.
μοιράζω φιλιά σαν τσιχλόφουσκες σε αγνώστους .art deco rouge και siren red.
 

No comments: