Friday, March 08, 2013

post mortem

όταν πεθάνω
μην κόψετε τα μαλλιά μου για να λέτε πόσο όμορφη ήμουν
στα παιδιά μου
όταν πεθάνω
μεγάλη ή μικρή,ποιος ξέρει άραγε
μη μου κλείσετε τα μάτια στοργικά
μα αφήστε τα μισάνοιχτα και υποψιασμένα
και μην κρατήσετε ενθύμια
και μην βάλετε μαζί μου αντικείμενα για συντροφιά
εφόσον εσείς στη ζωή μου δε μου κάνατε.
 
Μην καλύψετε τα νύχια των ποδιών μου
με κάλτσες και παπούτσια
αφήστε τα να γρατζουνάνε πόρτες τις νύχτες
όταν φύγω με το καλό
άκαπνη και άυπνη και αποκαμωμένη
μην πείτε πως ήμουν καλόψυχη και αγνή
γιατί δεν ήμουν και τόσο
και δεν μου άρεσαν ποτέ τα κακόγουστα αστεία.

'οταν φύγω με χρώμα στο πρόσωπο χρυσό
σαν νόμισμα και σαν πασχαλινή λαμπάδα
μην πείτε πως ήμουν γενναία
γιατί τα ψέματα κανείς δεν τα θέλει 
πείτε μόνο οριστικά και αμετάκλητα
πως τα κορίτσια θα τρώνε παγωτά όπως έκαναν και τότε
και θα σκορπίζουν 
κάποια γυναίκα καθώς μεγαλώνουν
όπως κάποτε,ίσως ήμουν κ εγώ

 

No comments: