Thursday, April 27, 2006

Δεν υπάρχει δυσκολότερο πράγμα από το να καθαρίζεις τη ντουλάπα σου από τα περιττά-και εγώ σήμερα έχω μόνο την καλοκαιρινή βερσιόν,πως λέμε καλοκαιρινά ανάκτορα;
Μια σακούλα σκουπιδιών και ψυχραιμία...Αγαπάω πολύ τα ρούχα μου-φτηνά,ακριβά,παλιά,καινούρια.Αλλά μερικές φορές τα περιττά πρέπει να πετιούνται.
Έχουμε και λέμε-ένα λιλά φανελάκι από την gap-έξω.Άλλο ένα με λουλούδια,σε στυλ Λώρα Άσλευ,το χω από την τρίτη Γυμνασίου,έξω και αυτό.Καρώ πουκάμισο κόκκινο χωρίς μανίκια-το κρατάω,είναι το πρώτο ρούχο που αγόρασα όταν πήγα στο Λονδίνο.Η λευκή seven κασμίρ μου φόρμα έχει γίνει κουρέλι-στα τσακίδια κι εσύ.Δαντέλα με τιράντες,2 ευρώ από αμερικάνικη αγορά.Πολύ ψηλά στο λαιμό-έξω.Παμπάλαιο λευκό Hanes,έλα να γίνεις ξεσκονόπανο.Ροζ μπλούζα με μια φράουλα στο κέντρο,καλοκαίρι του 1995.Το κρατάω,χαιρόμουν να σε φοράω-πολύ.Μύριζες,και για άγνωστο λόγο,σαν φράουλα παγωτό.
Fleece χρώματος μπεζ.Μένει μόνο επειδή είναι ζεστή για τα βάρβαρα κρύα εδώ.Λευκό φόρεμα με ηλιοτρόπια-μου θυμίζει μυρωδιά αντιηλιακού-το κρατάω,μου πάει,πλένεται και στεγνώνει εύκολα.Πουκάμισα που μου έδωσε η ξαδέρφη μου από το Ζαρα.Έξω,συντηρίκλες.
Το φόρεμα από το Topshop που αγόρασα όταν έδωσα τις τελευταίες εξετάσεις πτυχίου,καρώ Vichy κόκκινο-λευκό,δεν μου κάνει,για συναισθηματικούς λόγους,το κρατάω.Δένει στο λαιμό και όλη η πλάτη έξω,κρίμα που δεν μου κάνει.Μπεζ φούστα με λουλούδια στον ποδόγυρο,3 μάρκα από το H+M,ή αδυνατίζω ή φεύγει,άλλη μια ευκαιρία,καλά,είχα εγώ τόσο λεπτή μέση;
Εσώρουχα-όλα τα λευκά που γκρίζαραν στο πλυντήριο πέταμα,μίζερα,μίζερα,μίζερα.
Το μοναδικό μου σετ La Perla-δεν είμαστε καλά,τόσα λεφτά έδωσα.Μεσοφόρια της γιαγιάς μου,δεν μπορώ να τα πετάξω.Φανελάκι hello kitty.Αστο,μου φτιάχνει το κέφι.Τσαντάκια,όλα έξω.Τα βαριέμαι.Μια φούστα με πιέτες τζιν,άστην για την παραλία,μόνο εκεί φοριέται,παραείναι κοντή.Δώρα της θείας μου,δυο σιελ μπλούζες με μανίκι 3/4.Θεία,άλλη φορά πάρε μου άρωμα σε παρακαλώ,μη μου κάνεις δώρο ρούχα.Τέρμα.Καφές,τσιγάρο.Διάλειμμα.

2 comments:

zouri1 said...

πολυ καλο.βαλτο ρε στο blogs.gr(αν θελεις)

violila said...

xioumoraki!