Friday, April 28, 2006

Πάρε και τον Αυγερινό δικό σου καμαρώτο...ακούω Ζαμπέτα,μάγκα μου,βάλσαμο το μπουζούκι σου!Ηρεμεί την ψυχή..
Μου αρέσει να αντιστρέφω τα γεύματα.Ειδικά,να τρώω πρωινό το βράδυ.Κουάκερ,(με μέλι και καρύδια ή λίγες φράουλες) μπέικον με αυγά και σε συνδυασμό με βαρύ καφέ,φίλτρου.Και τότε αρχίζω να μιλάω,στο τσιγάρο..
Ήσουν φιλόσοφος μάγκα μου.¨Ησουν σπουδαίος,και σε είχαν για διασκεδαστή.Διαβάζω ξανά και ξανά το βιβλίο σου,είχες μεγάλο πόνο στην ψυχή,αλλά εσύ την έδινες στο μπουζούκι σου και κελαηδούσε.Και όλους τους έκανες χαρούμενους.Κι εσύ όλο γελούσες ρε μπαγάσα.
Στα κέντρα τους έκραζες με το "Οοοααα".Σε καταλαβαίνω εγώ.Κράξιμο ήταν.Δεν χωρούσες στο πετσί σου.Αργησαν κι εσένα σε καταλάβουν,σε ξέχασαν όταν μεγάλωσες,σε κατηγορήσανε μέχρι και για φασίστα!Εσένα φίλε!Άκου για φασίστα!
"Όλους τους αγάπησα ρε,κι αυτούς που ήμουν κοντά μου μόνο και μόνο επειδή ήμουν ο Ζαμπέτας".
Πέθανες και κατάλαβαν πόσο σπουδαίο ήταν και το μυαλό σου.Έφυγες,ήταν Μάρτης του 1991.Πηγαίναμε στην Πάρνηθα με το μπαμπά.Και το είπε το ραδιόφωνο.Και συγκινηθήκαμε.
Δεν είχα κλείσει τα 13 μάγκα μου.Και όταν τα άλλα κορίτσια ακουγαν ζαχαρωμένα ποπ,εγώ άκουγα εσένα να τραγουδάς τα "Χιλια περιστέρια".
Ήσουν ωραίος ρε.
¨Όσα και να έκανα,κανένας δεν μπόρεσε να με καταλάβει".Ποιος μάγκα μου να καταλάβει τι μπαχτσέ είχες στην ψυχή σου εσύ.Ποιος..
Ήσουν ωραίος ρε μπαγάσα.

No comments: