Tuesday, July 04, 2006

Ο αέρας φυσάει,το κύμα φτάνει μέχρι τις εγκαταλελειμμένες καμπίνες,αγριεμένο,καπνίζω Καρέλια,και στην πρωινή μου βόλτα στην παραλία ανακάλυψα:Το κύμα είχε ξεβράσει τα εξής σήμερα:Καπάκια από χλωρίνες,(ως συνήθως),ένα παιδικό παπούτσι γαλάζιο,ένα κίτρινο σφουγγάρι μπάνιου και ένα νεκρό πουλί.Γκρίζο.Το μόνο μη φθαρμένο.
Κάνει κρύο αλλά ιδρώνω.
Όλα γκρίζα.Κι εγώ λιμάρω τα νύχια μου με λίμα που έχει πάνω μωβ αστερίες.
Κι όταν μάθω να σ΄αντέχω τότε δε θα θέλω να σε έχω πια...

3 comments:

zero said...

Ωχ! επιασες θεμα δυνατο.
Τι να πει κανεις για ολα οσα βρισκει σε μια παραλια?
Αστα να πανε.

ΥΓ: για να χαμογελασεις λιγο σου αφιερωνω μια ριμα...

μ'αντεχεις δεν μ'αντεχεις
μαθε πια πως μ'εχεις.

Αν βαρεθεις θα φυγω εγω
κι'αν λυπηθεις ...δεν το κουναω απο δω!


ζερο.

Mari-R1 said...

..ωραία λίμα:P Από σκοτωμένα ζώα τώρα τελευταία έχω δει 2 περιστέρια κι ένα ποντίκι..άστα

zouri1 said...

το μπουκαλι με το σημειωμα μου μεσα,δεν ηρθε ακομα?