Sunday, July 02, 2006

Ο Γιάννης Ξανθούλης με μια νεροκολοκύθα στο χέρι στον κήπο του,στο κέντρο της Αθήνας.
"Μετα την ηλικία των πενήντα τελειώνει η εποποιία της τυρόπιτας και αρχίζει η εποποιία της χοληστερίνης.Είναι επειδή ο προορισμός μας αρχίζει σιγά σιγά να τελειώνει και η φύση δεν μας θέλει.Γι' αυτό μας στέλνει ότι κακό υπάρχει.Για να μας εκδικηθεί.Και αρχίζουν οι φαλάκρες,οι καρδιοπάθειες,οι καρκίνοι..Είναι λάθος που επεμβαίνει η επιστήμη για να μας διατηρήσει".
Λίγο παρακάτω."Εγώ τον χρόνο τον μετράω από τα ρούχα που φοράω.Και τα κοινόχρηστα που πληρώνω.".
Παρακάτω." Στην οικογένειά μου γελούσαμε πολύ με τους εαυτούς μας.Ήμασταν το πατρόν της γελοιότητας."(Κι εμείς...)
Ο Θάνος Αλεξανδρής σε άρθρο του."Όλοι εσείς που λατρεύετε τη Μπήλιω δεν αντέχετε να βλέπετε γυναίκες χωρίς δεύτερο βρακί να μιλάνε για πάθος.Ίσως μερικοί από σας να βλέπετε τη ζωή που δε ζήσατε."
Αλλά στο κάτω κάτω,ίσως κι εγώ να μην έχω γνώμη,να μην δικαιούμαι να έχω γνώμη.Νοικοκυρά είμαι.Και ενίοτε (έως πολύ συχνά)κακή.Σήμερα παραλίγο να βάλω χλώριο αντί για νερό στο σίδερο.Μια φορά έβαλα τσίπουρο.Ε,διάφανα είναι και τα δυο.
Μήνυμα από το υπεπέραν;Κουκλίτσα μου αστο το ρημάδι,δε σε θέλει.
Αλλά δε με νοιάζει,γιατί φυσάει και τα βασιλικά μου μυρίζουν όμορφα.

5 comments:

homelessMontresor said...

Τελικά η νυκοκοιροσύνη δεν είναι έμφυτη στις γυναίκες όπως πιστευούν κάποιοι! Το καλύτερο μου είναι το μαγείρεμα, ε Γκούφυ δεν συμφωνείς? (Γκούφυ λένε το σκύλο μου)

Unknown said...

ρε γαμώτο,είμαι καλή σε όλα εκτός από το σίδερο(που αν δε βάλω τσίπουρα,νέφτια και λοιπά παρεμφερή το πετυχαίνω)και το μαγείρεμα..(άστο,τραγική υπόθεση!)

mariospi said...

Παλιο-κέρασο, ώστε εδώ μου κρυβόσουν τόσον καιρό, ε;

zero said...

βρε, το τσιπουρο ειναι για να το πινουμε.
Αλλα εσυ χαλαλι σου, μπορεις να το κανεις οτι θελεις το τσιπουρο.
Θα πινουμε τεκιλες.

ΥΓ: λεμε τωρα.

ζερο.

Natalia Theodoridou said...

:-)
Είναι αστείο -και πικρό- πώς ο καθένας βρίσκει τα σημάδια του σε απίθανα σημεία.
Μια Ε. (αγαπημένη και παλιά, και πονάει) είχε βάλει τσίπουρο στο σίδερο και με πήρε τηλέφωνο γελώντας να μου το πει (ακόμα τ' ακούω το γέλιο της - απογευματινό).

Μου τη θυμίζεις τόσο πολύ..