Saturday, July 08, 2006

Χτες ήμουν το φρέσκο κρέας.Φιλέτο;Ψαρονέφρι;Κάτι άλλο;Δεν ξέρω.
Μπαρ νησιού.Το ξέρω.Πάω συχνά,φεύγω νωρίς.Χτες έκατσα να κάνω παρέα στην Ε.που ήταν μόνη της.Για πρωτη φορά μέχρι τις 5.Κερασμένα ποτά από το μαγαζί.Σφηνάκια από γύρω.Φτηνιάρικο φλερτ-χυδαία υποννοούμενα.Η φίλη μου μεθυσμένη-με ντέρτια.Στην αρχή είχε πλάκα-μετά κουράστηκα.Της έκανα παρέα-έλεγε λόγια καψούρας,έπινε,χόρευε.
Αυτούσιος διάλογος με τον Θ.Την έχει πέσει σε όλες μου τις φίλες-σε μερικές με επιτυχία,σε άλλες όχι.
Θ.
"θα μακρύνω τα μαλλιά μου"
Τσέρυ ή Λ." ..."
Θ."Μου αρέσει"
Τ."Γιατί δε βάφεις και μια τούφα μωβ ή κόκκινη;"
Θ. "Επιχειρηματίας άνθρωπος και θα χω βαμμένο μαλλί;"(Επάγγελμα-βυτιοφόρο)
Τ.¨Ε,ναι δίκιο έχεις"
Θ."Τα προσέχω,βάζω μαλακτικές"
Τ."Εγώ δε βάζω"
Θ."Πιάσε τα μαλλιά μου-δεν είναι πολύ απαλά;"
Τ."Ναι,ναι"(Από μεσα μου-φύγε ή κέρνα,φύγε ή κέρνα)
Φεύγει.
Πάω σε αυτόν που βάζει μουσική."Καφάση έχεις;" Με κοιτάει με το βλέμμα του καγκουρώ.
(Εσωτερικά-βρε άι σιχτίρ.Με κερνάει πούρο,με κερνάει Ούρσους σφηνάκι.Δεν ξέρει να καπνίζει πούρο-το καπνίζει σαν τσιγάρο.)
Τ."Δεν καπνίζεται έτσι το πούρο ρε"
Α.(Που βάζει τη μουσική)¨"Αλλά;"
Τ."Δεν κατεβάζεις τον καπνό ρε" (όρνιο)
Α-βλέμμα κοάλα-εναλλαγή με βλέμμα τι λέει η μουρλή."Δείξε μου"(Βλέμμα λάγνο-του στραβισμού)
Τ.Παίρνει το πούρο,το καπνίζει αδιάφορα.Βλέμμα πέρα βρέχει-άντε και γαμήσου.
Μαγαζάτορας κερνάει ποτά-ευγενικό παιδί,τον ξέρω από πιτσιρίκα."Δεν με καταλαβαίνει η γυναίκα μου"
Τ." Να μην την παντρευόσουνα"
Μαγαζάτορας ή Γ."Δίκιο έχεις"
Χορεύει "Μια ζωή πληρώνω αμαρτίες αλλωνών"-άχαρα.Υπό άλλες συνθήκες θα με πείραζε-τώρα είμαι ζαλισμένη.Και το ζώον ο Α.δεν έχει Στέλιο.
Συνεχίζουν τα ζειμπέκικα.Άχαρα,όλοι.Κι άλλα σφηνάκια,τα χύνω κάτω-θέλω να ξυπνήσω νωρίς.Μητροπάνος,Ρίτα.'Ολοι τύφλα.
Παίνω την Ε. αγκαζέ και την πάω σπίτι της-είδε μια οχιά στο δρόμο-όχι από τις δίποδες,αυτές που έρπουν,και φοβάται.Γυρνάω στο δικό μου σπίτι.
Καφές,ύπνος.
Πρωινό ξύπνημα-λέμε τώρα.Εφημερίδα,μπουγάδα,τα ρούχα μου μυρίζουν αλκοόλ και μπαγιάτικο άρωμα.Κοκτέιλ αρωμάτων μάλλον.Κάνουν μπάνιο στο Tide.
Εγώ κάνω μπάνιο με αφρόλουτρα από δείγματα περιοδικών-λέει κάτι για εκχυλίσματα από ελιά.
Bepanthol για την ξηροδερμία και μια μέρα που πήγε χαμένη.

4 comments:

Unknown said...

δεν πήγε χαμένη η νύχτα μου-πήγε η σημερινή μου μέρα που χάθηκε λόγω ανόητου ξενυχτιού..

Eu-aggelos said...

το φτηνιαρικο φλερτ και τα χυδαία υπονοούμενα είναι δυστυχως μια πραγματικότητα της εποχης μας κι εσεις οι γυναίκες και ειδικότερα οι ελευθερες πρέπει να ζήσετε με αυτό.εμεις τώρα σιγα μη κάτσουμε να βρόυμε τρόπους να πρωτοτυπισουμε...
φαύλος κύκλος :))

Sakis said...

"... τα ρούχα μου μυρίζουν αλκοόλ...": μ' αφορμή τη φράση σου αυτή, καταθέτω απλά έναν αυτόματο συνειρμό μου:

ΑΛΚΟΟΛ
(Μιχάλη Τρανουδάκη – Γιώργου Χρονά)

Το στόμα σου μυρίζει ακόμα αλκοόλ,
τσιγάρα τα μαλλιά σου και τα πουκάμισά σου.

Παιδί της πρώτης του μηνός,
παιδί της μαύρης Κυριακής,
ακόμα χρωστάς το νοίκι...

Παιδί της πρώτης του μηνός,
παιδί της μαύρης Κυριακής,
ακόμα χρωστάς το νοίκι...

Το στόμα σου μυρίζει ακόμα αλκοόλ
κι οι φίλοι, που περίμενες,
δε φτάσανε στην πόρτα...

Παιδί της πρώτης του μηνός,
παιδί της μαύρης Κυριακής,
ακόμα χρωστάς το νοίκι...

Παιδί της πρώτης του μηνός,
παιδί της μαύρης Κυριακής,
ακόμα χρωστάς το νοίκι...

Το τραγούδι υπομονετικά περιμένει κάθε τυχόν ενδιαφερόμενο/-η εδώ:
http://www.sendspace.com/file/il92pb .

Unknown said...

αυτός ο Χρονάς..κατευθείαν στην ψυχή γαμώτο..