Thursday, January 10, 2008

Χειμώνας

Κάνει κρύο και ας έχει ήλιο,βουτήματα για πρωινό,τρέμουν τα χέρια μου,έμμηνος ρύση και blackcurrant cheesecake με δυο κουταλιές,πονάω,παυσίπονα στο κομοδίνο,golden girls στο dvd,γελάω,η βόλτα η καθημερινή μέχρι το Starbucks δεν έγινε σήμερα,βγήκα στο μπαλκόνι το πρωί και κρύωνα.
Και μου λείπει χώρος.Πάντα μου άρεσαν οι Πέμπτες.Ούτε οι Παρασκευές,ούτε τα Σάββατα.Οι Πέμπτες.Κοιμάμαι στον καναπέ με μια λεπτή κουβέρτα.Σα να σε περιμένω και να μην έρχεσαι ποτέ.
Πόσο καιρό έχω να πάω στην εξοχή,μπαλαρίνες repetto στο χώμα και τη λάσπη,ροζ χρώμα,σώμα γεμάτο σημάδια,καυτό νερό και ατμοί στο μπάνιο,συμπάθα με,δεν ξέρω τι λέω,δεν ξέρω τι να κάνω πια,τα έχω κάνει όλα και τίποτα δεν έγινε ακόμα,κυοφορώ εφιάλτες,ξυπνάω πόσες φορές τη νύχτα,Καρυωτάκης να χλευάζει,προφήτης κανένας στον τόπο του.

No comments: