Tuesday, January 29, 2008

Essence of snow

Κάθε φορά που χιονίζει θυμάμαι το άρωμα της caron,nuit de noel,που φτιάχτηκε στη δεκαετία του 20 για να φορεθεί Χριστούγεννα,στον πύργο του Άιφελ,όσο χιονίζει.
Και τώρα χιονίζει,μα δεν είναι Χριστούγεννα,είναι σχεόν Φλεβάρης,και η μέρα μεγαλώνει.
Άρχισα να πίνω ελληνικό καφέ γύρω στις 12 το μεσημέρι,βλέπω το χιόνι να στροβιλίζεται,τα πόδια μου κρύα,τα χέρια μου ξερά.Αγκαλιάζω στο νου μου το παιδί με τα μεγάλα καστανά του μάτια,του άρεσε το χιόνι,χτυπούσε παλαμάκια,γελούσε.
Στο κρεβάτι της κουζίνας ήταν.Εκεί τον έιχε βάλει,για να βλέπει έξω,που του άρεσε.
Τρίβω τα χέρια μου για να ζεσταθούν.Δεν μυρίζω άρωμα σήμερα,απορρυπαντικά και χλωρίνη,τα νύχια μου ξέφτισαν πάνω στο πληκτρολόγιο και το χιόνι τυλίγει την ψυχή μου.
Το χα πάντα για θετικό οιωνό.let it snow λοιπόν.Κι ας είναι Φλεβάρης σχεδόν,και ας μην πάμε απόψε πουθενά,θα κάτσουμε μαζί να συγχωρέσουμε ο ένας τον άλλον,να γίνουμε ευάλωτοι,να παγώσουμε μαζί.

6 comments:

violila said...

Εγω σήμερα μπηκα στο printemps του παρισιού και φόρεσα Kelly Caleche
hermes.com,μετά κάτσαμε στο καφέ ντε λα παι,και η ζωη φεύγει,στην επιστροφή αναρωτιόμουν τι κάνω τι περίεργα τιμόνια τραβάω .Πράμματα έρχονται στην ζωή όταν δεν τα επιθυμείς πια,όταν αλλάζουν μορφή ,αλλά θαυμάζεις πάντα μία ήρεμη μέρα χωρίς εξάρσεις,υπερβολές ,και δεν ξέρεις τι να κάνεις,έτσι πέρασα τον σηκουάνα χωρίς να τον δω σήμερα αφηρημένη,και τελικά δεν αισθάνθηκα τόσο ξένη στον ξένο τόπο ,και αυτό ήταν καλό
Πόσο χαίρομαι τους αισιόδοξους

akrat said...

Μια γλυκιά καλημέρα αγαπητοί μου και θέλω να πω ότι ντρέπομαι που σας γράφω ... γιατί εγώ φτωχόμεσήλιξ χαχα είμαι... και δεν ξέρω από αρώματα ακριβά και υπέροχα καφέ στο Παρίσι ... αλλά δεν πειράζει από εσάς παίρνω μεταφορικά το άρωμά τους...

Unknown said...

Violila,ξέρω μόνο της κλασική Caleche.Και έχεις απόλυτο δίκιο,κανείς δεν ξέρει τι θα ξημερώσει.Κι εγώ χαίρομαι τους αισιόδοξους,είναι τόσο γενναίοι
ακρατ καλημέρα-ελπίζω να είναι αρκετό το άρωμά τους

violila said...

δες το στο www.hermes.com

violila said...

τα παρισια ειναι γεματα φτωχους,με ολη την εννοια της λεξης

Unknown said...

violila και στα παρίσια,και στα λονδίνα,και τα βερολίνα,και παντού...