Thursday, January 17, 2008

Juicy Couture

φόρεμα σε μπλε μαρέν,τα μανίκια είναι κοντά,φοράω μια χοντρή ζακέτα από πάνω,τα μαλλιά μου τα έχω πιασμένα ψηλά γιατί είναι αχτένιστα,βραδινό μπάνιο το σώμα μου βράχος που κλυδωνίζεται γυμνό μέσα στο ζεστό νερό και τους υδρατμούς,τα δάχτυλα των ποδιών μου νησίδες,τα δάχτυλα των χεριών μου νησίδες,υγρασία δεν στεγνώνουν τα ρούχα μου έξω,sleeping suburbia όπως πάντα,ακούω το Sheffield Sex City απ'το Ιντρο των Pulp και σε σκέφτομαι,τόση ένταση τόσος πόθος,να μου αγγίζεις τα γόνατα στο παγκάκι και δίπλα στη μπάρα όρθιος,the tobacconist's caught fire,τα γυμνά σου πόδια κάτω από τα σκεπάσματα,το χέρι σου στον ώμο μου,φιληθήκαμε μέσα στην εκκλησία μια φορά,τα χέρια μου στα χέρια σου,περπατάμε πέντε χιλιόμετρα μέσα στα μονοπάτια και τα ξερόχορτα,απαγγέλλεις Robert Burns,απαγγέλλω Wendy Frost.

No comments: