Thursday, June 29, 2006

Φρέσκα τριαντάφυλλα σε πλαστικό ποτήρι πάνω στο τραπέζι μου."Η ελευθερία είναι προσωπική μας υπόθεση"-Σταμάτης Κραουνάκης στην Άθενς Βόις,μια πάστα είναι η ζωή και η ΑΕΛ το κερασάκι,αγαπάω το σώμα μου και του φέρομαι όπως του αξίζει,και σήμερα του αξίζει να φάω όσα κομμάτια γλυκού θέλω.
Διαβάζω το Butterfield 8 του John O'Hara,κάνω ευχές στα πεφταστέρια.
Η πελατισσά μου,κα Μ.,την ώρα που έβαζα το πλυντήριο,καθάριζε το δωμάτιο της.
"Γιατί δεν ξεκουράζεστε" της λέω,σε διακοπές είστε."Τίποτα δεν είναι αυτό μου λέει,κι αν έχεις ρούχα για πλύσιμο στο χέρι να στα κάνω εγώ"."θα αστειεύεστε βέβαια"της λέω αυστηρά,για να κρύψω τη συγκίνηση.
Ποιος προσφέρεται έτσι,χωρίς αντάλλαγμα,χωρίς να περιμένει κάτι;
Και οι κομπλεξικοί,οι μίζεροι,εκείνοι που δεν μπορούν να νιώσουν κάτι άλλο εκτός από τον εαυτό τους,ας είναι άξιοι της μοίρας τους,που μυρίζει ναφθαλίνες.
Η ελευθερία είναι προσωπική μας υπόθεση.

3 comments:

zero said...

Πολυ σωστη!

ζερο.

homelessMontresor said...

Με συγκίνησε και μένα η πράξη της κυρίας κι ας είναι κάτι τόσο απλό μα τόσο μεγάλο ταυτόχρονα!

Mari-R1 said...

:) ta apla pragmata einai ta megalytera..