Tuesday, August 15, 2006

Φύσηξε βοριαδάκι όμορφο.Σήμερα πήρα ρεπό-αυθαίρετα-Δεκαπενταύγουστος,γιορτή μεγάλη,ειδικά στα νησιά..αν και έπλυνα κάτι ρούχα στο χέρι-πρώτα βγαίνει και μετά το χούι λέει η παροιμία,μεγάλη αλήθεια.
Σήμερα,θα διαβάσω βιβλία,θα απαντήσω σε mail που εκκρεμούν.Δεν έχω Μαρίες και Παναγιώτες για να ευχηθώ,κι αν έχω καμία,ας με συγχωρέσει.Το μυαλό μου είναι στο off.
Ακούω Σωκράτη,την "Αράχνη " του,"ξεπούλησα το νου μου,κορόιδο του εαυτού μου",αλλά αυτή τη στιγμή-δεν με εκφράζει.Δεν τον ξεπούλησα το νου μου.Ούτε την ψυχή μου σαν θηλυκή Δρ.Φάουστ.(Και όχι,το βιβλίο δεν κατόρθωσα να το διαβάσω,είδα όμως το "Αλόιμονο στους Νέους" του Σακελλάριου,ίσως και να αρκεί..)
Πήγα για φαγητό με τον πατέρα μου χτες-οι δυο μας.Μιλήσαμε για πολιτική..έπαιζε Πιατσόλα...
Του είπα πως στο μυαλό μου έρχονται οι στίχοι "Δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά,στην αγορά στο Λαύριο.."Δεν του πολυαρέσει ο Σαββόπουλος.Δεν είναι και στα βιώματά του,ήταν μεγάλος ήδη όταν ο Σαββόπουλος μεγάλωνε γενιές.Μεγάλωσε με το rat pack και Χατζιδάκι..
Μεταξύ μας,ούτε κι εμένα μου πολυαρέσει.Οι στίχοι του μου μιλάνε βέβαια.Θα μου πεις,σε ποιον δε μιλάνε,μύχια ίσως.
Σιγοτραγούδησε μαζί μου όμως το "μα ο κόσμος ο αληθινός είναι ο γιος μας ο μεγάλος και ο μικρός"(ή η κόρη,συμπλήρωσε)
Πάω για να κολυμπήσω.Ο κόσμος σήμερα γιορτάζει..Χρόνια πολλά...

No comments: