Sunday, June 11, 2006

Έχω πυρετό...και μια σύνδεση που μόλις φτιάχτηκε-είχε χαλάσει για κάποιες μέρες...η πρώτη μέρα που κάπως ξάνοιξε ο καιρός-τα βράδια έκανε κρύο-και έτρωγα σπιτικά μπισκότα με αμύγδαλα και έπινα τεράστιες ποσότητες χημικού,φτηνού,στιγμιαίου καφέ χωρίς ζάχαρη.
Ακούω Τσιτσάνη-θυμάμαι τη φίλη μου την Κ.που μου έλεγε πως μοιάζω σαν να βγήκα από πίνακα του Τζακ Βετριάνο και τραγουδούσε-το σ'αγαπώ γιατί είσαι ωραία χωρίς να έχει ιδέα τι τραγουδάει.
Βλέπω τις κοπέλες που ήρθαν για Σαββατοκύριακο με το γκλίττερ να μην έχει φύγει ακόμα από τα μάτια τους από το προηγούμενο βράδυ-στενάζω από τις λαβωματιές και τις δικές σου μαχαιριές,θα πάω εκεί στυν Αραπιά που μ'έχουνε μιλήσει για μια μεγάλη μάγισσα τα μάγια να μου σβήσει,πάλιωσε το σακάκι μου,και καημό έχω μεγάλο,δεν μπορώ να πάρω άλλο...

No comments: