Tuesday, June 27, 2006

Θα αγοράσω κόλλα,μολύβια και τούρτες πικρής σοκολάτας
θα βάλω στα μαλλιά μου πολύχρωμες κορδέλες
μη μου μιλάς πια για γεγονότα σαρκοβόρα
θα ακούσω για άλλη μια φορά τα αρχοντορεμπέτικα
σταματήστε να κοιτάτε με περιέργεια την άδεια ακόμα μήτρα μου
θα κεράσω τους πελάτες μου κρασί σε κρυστάλλινα ποτήρια
φώναξέ με επιτέλους με το όνομά μου
μια μέρα θα πάω στην Αργεντινή
θα μυρίζω το χώμα κάθε φορά που βρέχει
μη μου κόβεις τη ζεστή μου ανάσα
μη με πνίγεις σε στενά ρούχα
θα βρέξω τα μέλη μου σε καταρράκτες
τα μάγουλά μου θα ροδίσουν
την Πέμπτη θα ποτίσω τις ντοματιές
θα λύσω τα μαλλιά μου στο Βοριά και ας μπλεχτούν
φώναξέ με επιτέλους με το όνομά μου.

2 comments:

zero said...

Εβιτα ααα ααα
Εβιτα ααα

Γυρνα πισω Εβιτα.

ΥΓ: τα μαλλια αστα οπως να'ναι.
ΥΓa: ετσι κι'αλλιως κουκλα εισαι.

ζερο.

Mari-R1 said...

να σε φωνάζω ..Λουκία..?μου αρέσουν οι κορδέλες στα μαλλιά..