Monday, June 26, 2006

Αυτούσια συζήτηση με την κυρά Β,μητέρα της φίλης μου Ε,καθώς πήγα να την πάρω από το σπίτι της για περίπατο,και εκείνη ντυνόταν και περίμενα στην αυλή.
"Γιατί δεν βάζεις γάλα στον καφέ σου;"
"Δεν μου αρέσει ο καφές με γάλα"
¨Να μην πίνετε πολλούς καφέδες,κάνουν κακό."
"Ναι,ναι"(Ενεργοποίηση χρυσής λοβοτομής)
"Πόσους πίνεις την ημέρα;"
"Τρεις"
"Απαπα,να μην πίνεις τόσους"
"Πίνω καφέ φίλτρου κυρά Β"
"Ααα,έτσι.Ακούς Νίκο,είναι καλός ο φίλτρος.Το νερό μαζεύει την καφεινη,και ο καφές δεν έχει καφεινη.Άσε που τον έχεις όλη μέρα,τον ζεσταίνεις όποτε θες και πίνεις.¨Έχει στη γειτονιά καφετιέρες με δέκα ευρώ"
"Καλύτερα να πάρετε μια πιο καλή,και να φτιάχνετε εκείνη την ώρα φρέσκο,είναι πιο ωραίος"
"Μπα θα τον πίνω εγώ,τίποτα δεν παθαίνει"
"Ναι,ναι."
Είσοδος της Ε,τραγουδώντας στη διαπασών "θα βρω άλλη γκόμενα" του Λευτέρη Βαζαίου.
Πάει να πιει νερό στην κουζίνα.
Η κυρά Β. συνεχίζει.
"Να ακούτε τους γονείς σας,μόνο το καλό σας θέλουν.Ούτε φίλους ούτε τίποτα.Να παντρευτείτε και να κάνετε παιδια,να μην αντιμιλάτε"
"Δεν ξέρω η κόρη σας τι κάνει,εγώ δεν αντιμιλάω"
"Ναι,καλή είσαι κι εσύ,πότε θα παντρευτείς εσύ;"
Αρχίζουν οι ειδήσεις.Φωνη δυναμωμένη στη διαπασών,ξεχνιέμαι εγώ.
"Άκου Νίκο,λουτρό αίματος πάλι,άκου.Υπάρχουν και χειρότερα από μας.Να λέμε πάλι καλά.
Που πάμε,λεφτά δεν έχουμε,που πάμε".
Έρχεται η Ε,σηκώνομαι.Φεύγουμε.
Η Ε. παντρεύεται σύντομα κάποιον που δεν αγαπάει για να φύγει από το σπίτι-δεν αντέχει λέει-τη γκρίνια και την φλυαρία.
"

6 comments:

Balidor said...

Ελεος δλδ ...
Δεν νομιζω να ειναι η καλυτερη λυση να παντρευετι, το εχω δει πολλες φορες... δεν ειναι ΠΟΤΕ η καλη λυση...
Σπανια να βγει σε καλό!

Καλως σε βρήκα λοιπόν...
(τι καλοί που είναι τελικά οι γονείς μου)
!!!!!!!!

RaZzMaTaZz said...

Άουτς...
Σε ποιο χωριό είπαμε διαδραματίστηκε το σκηνικό?
Μου θυμίζει λίγο (τι λίγο, πολύ) την πικρή πατρίδα Λακωνία.

zero said...

Ολες οι γυναικες το ιδιο κανουν.

ΥΓ: μα ολες.
ΥΓa: και μετα τρεχουμε εμεις ...τα αμορε.

ζερο.

Unknown said...

ευχαριστώ balidor...
razzmatazz..είναι στα Λουτρά Κύθνου,Δυτικές Κυκλάδες.
ζέρο μου εσύ!

Eu-aggelos said...

εσυ δε μας είπες τελικα πότε θα παντρευτείς... :)

Alys handmade Jewels said...

ε όχι και όλες ... :)