Sunday, May 07, 2006

Σαν σήμερα έφυγε από τη ζωή ο Πάνος Γεραμάνης,ο καλοκάγαθος γίγαντας των ερτζιανών.
Το άκουσα χτες στο ταξί αργά,γυρίζοντας σπίτι.Θα γίνουν προς τιμήν του δύο μνημόσυνα,ένα στη γενέτειρά του και ένα στο Χαλάνδρι,για τους φίλους που θα ήθελαν να πιουν ένα κρασί στη μνήμη του.
Νευρικός ταξιτζής,γύρω στα 60,λεπτός.Θα ήταν όμορφος άντρας στα νιάτα του.Αχ κορίτσι μου πάει και αυτός,στην ηλικία μου ήταν,τον έπαιρνα κούρσα από τα Νέα.Εμένα ο Θεός δε λέει να με πάρει που τόσα χρόνια υποφέρω.Τι έχετε,ρωτάω κι εγώ...Ο γιος μου,διπολική διαταραχή,αρνείται να κάνει τη φαρμακευτική αγωγή.Από τη μανία στην κατάθλιψη και πάλι από την αρχή.Από δεκατεσσάρων χρονών το παιδί και τώρα είναι τριάντα.Και σα να μην έφτανε αυτό,η γυναίκα μου γυρνάει με γκόμενους,θέλω να τη χωρίσω,ποιος θα προσέξει όμως το παιδί;Εγώ όλη μέρα στους δρόμους και τα λεφτά λίγα,τι να κάνω;
Μα ρυθμίζεται η διπολική διαταραχή,ψελλίζω.Δεν παίρνει τα χάπια κορίτσι μου...
Ευτυχώς που έχω τη δουλειά μου και ξεχνιέμαι.
Ξαφνικά έκανε κρύο μέσα στο ταξί.Τυλίχτηκα μάταια στη ζακέτα μου.
Υ.Γ. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά χτες στο καφενείο στη σύναξη.Ήταν πολύ ωραία,για άλλη μια φορά...

2 comments:

xwma_kai_nero said...

Τελευταία πέφτω σε ωραίους ανθρώπους ταξιτζήδες και αναθεωρώ την άσχημη φήμη που είχα υιοθετήσει...
Αναλογίζομαι πόσο πόνο κουβαλάει ο κάθε άνθρωπος μέσα του..
Συμπαθητικό το χθεσινό!

xwma_kai_nero said...

Αξέχαστος ο Γεραμάνης.
Αυτη η φωνή και τα τραγούδια του θα με συντροφεύουν στη ζωή μου.
Μεγάλος γνώστης της λαικής μουσικής.
Θυμάμαι πόσο είχα στεναχωρηθεί για την "αποχώρησή του"