Tuesday, May 09, 2006

Η κερασιά μου δεν αφήνει τη βερικοκιά μου να ανθίσει.Μάλιστα.
Είναι πολύ κοντά και τη ζηλεύει.Και σιγά σιγά τη μαραζώνει.Μόνο τα θηλυκά,ας πούμε δέντρα ζηλεύουν το ένα το άλλο;
Ο γυναικείος ανταγωνισμός είναι ένα μεγάλο θέμα-τουλάχιστον για μένα.Είμαι σίγουρη πως είναι και για άλλες πολλές. Άρχισε από τα 19 σε μένα( αυτά έχουν τα ψηλά άχαρα διοπτροφόρα κοριτσάκια με ακμή στο σχολείο-ανθίζουν ας πούμε,πολύ αργά) και θα τελειώσει στην εμμηνόπαυση.Τι είναι για μας ο ανταγωνισμός,οξυγόνο;
Υπάρχει ο ανταγωνισμός με το άλλο φύλο.Αλλά αυτό είναι μέσα στο παιχνίδι-και παιχνίδι αυτόκαθεαυτό.(Μάλλον λάθος το γράφω-διορθώστε με).Αν και δεν μου αρέσουν οι ανταγωνισμοί με το άλλο φύλο επίσης.Τους βαριέμαι.Δεν έχω έτσι κι αλλιώς να αποδείξω τίποτα,σε κανέναν.Αυτό είμαι,πάρτε το ή αφήστε το.Σαν ντομάτα στη λαική.
Οι ανταγωνισμοί είναι βαρετοί.Και με το άλλο φύλο.Έτσι κι αλλιώς,έχω πάψει να πιστεύω στους φοβερούς έρωτες.Πιστεύω στη συντροφικότητα πάνω από όλα.Να μοιράζεσαι με τον άλλον τη σιωπή σου.(Αν και ποτέ δεν έπαψα να ψάχνω τον κακό λύκο-αλλά αυτό είναι άλλο).
Πίσω στις γυναίκες.Η χαριτωμένη κακία με το χαμόγελο της κακιάς πεθεράς,το ψάξιμο του αδύναμου σημείου και το χτύπημα όταν νιώθεις ευάλωτη.Δεν τα κάνω.Με κάνουν να καταρρέω.
Δεν ζηλεύω τις άλλες,πως να το κάνουμε.Αν εγώ έχω ωραία βυζιά,μια άλλη θα έχει ωραία πόδια,τι να γίνει τώρα.Με το ζόρι παντρειά;Οι γυναίκες οδηγοί δεν με αφήνουν ποτέ να περάσω.Οι άντρες,πάντα.
Βαριέμαι να απολογούμαι για τον εαυτό μου-τι να κάνουμε τώρα.Δεν έχω τα γνωστά σωματικά κόμπλεξ των γυναικών,η μαμά μου από νωρίς με έμαθε πως αυτό έχεις-δεν θα γκρινιάζεις,με αυτό θα ζήσεις,θα το προσέχεις,δεν θα κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη χωρίς λόγο τώρα.
Σταματάω,γιατί όλα αυτά που λέω δεν βγάζουν νόημα.
Καημένη βερυκοκιά...

6 comments:

zouri1 said...

kali

Sakis said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sakis said...

''[...] Πιστεύω στη συντροφικότητα πάνω από όλα.Να μοιράζεσαι με τον άλλον τη σιωπή σου. [...]''... Δεν ξέρω γιατί, αλλά μού θύμισες εκείνη την κατανυκτική ανταλλαγή, των Χατζιδάκι - Χριστιανόπουλου, από τα τραγούδια της αμαρτίας...

ΜΕ ΚΑΤΑΝΥΞΗ

Έλα ν' ανταλλάξουμε κορμί και μοναξιά.

Να σου δώσω απόγνωση, να μην είσαι ζώο.
Να μου δώσεις δύναμη, να μην είμαι ράκος.
Να σου δώσω συντριβή, να μην είσαι μούτρο.
Να μου δώσεις χόβολη, να μην ξεπαγιάσω.

Κι ύστερα,
να πέσω με κατάνυξη στα πόδια σου,
για να μάθεις πια να μην κλοτσάς.

Mari-R1 said...

Συμφωνώ ούτε εμένα μου πάει το φόρεμα της ανταγωνιστικότητας..ίσως επειδή το αγόρασα αλλά που και που σε εκτακτες περιπτώσεις με αναγκάζουν να το φορέσω και τότε με απεχθάνομαι..ουφ!

zero said...

ρε τι γινεται!
ζερο.

nimbus said...

..ίσως και να έχουν νόημα, καλή μου...
Πρόσφατα, είμαι με το αυτοκίνητό μου, έξω από τα hondos. Μια τύπισσα μπροστά, προσπαθεί να κάνει μανούβρα, να ξεπαρκάρει και να φύγει. Πίσω της είναι ένα παπί και δεν το έχει πάρει πρέφα. Της κορνάρω για να μην κάνει άλλο όπισθεν...και με τσαμπουκαλεμένο ύφος, με ρωτάει τι θέλω...βγαίνω έξω και της λέω..."πρόσεχε μην ρίξει το παπί...κάνε λίγο μπροστά και προσπάθησε πάλι..." μόλις της μίλησα, μαλάκωσε. Μου χαμογέλασε, μου είπε ευχαριστώ κι έφυγε...
Μάλλον δεν είναι συνηθισμένη να την βοηθούν γυναίκες...όπως και πολλές ακόμα...Δύσκολη σχέση αυτή των γυναικών. Ακόμα κι όταν είμαι με την μηχανή, οι απαράδεκτες δεν με αφήνουν να περάσω...να πώ οτι έχουν χωρο να φύγουν, να το καταλάβω...αλλά αφου θα περιμένουν, ούτως ή άλλως...έτσι είναι...η στριφνότητα σε όλο της το μεγαλείο..ας είναι! Θα το αντιμετωπίζουμε σχεδόν πάντα...κι αφου δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά, ας δείξουμε τουλάχιστον το καλό παράδειγμα...όσες μπορούμε...