Wednesday, May 31, 2006

Αυτά τα μικρά που κάνουν εμένα,εμένα

Όταν είμαι στενοχωρημένη,αγοράζω χαρτικά,τετράδια,μολύβια,σημειωματάρια.
Το καλοκαίρι φοράω πολύ μπροντερί ανγκλαίζ και το χειμώνα μερινό και κασμίρ-έχω δυο τρία κομμάτια,αγορασμένα με αίμα.Το μαλλί με τσιμπάει.
Αντιπαθώ τα σεντόνια από πολυεστέρα-ο Α.έλεγε πως στον ύπνο είμαι σαν την ηρωίδα στο παραμύθι με την Πριγκίπισσα και το Μπιζέλι.Πλένομαι με πράσινο σαπούνι,αν το βαρεθώ, για αλλαγή,Imperial Leather.Πίνω τεράστιες ποσότητες νερού.Μου αρέσει να κάθομαι στα καφενεία και να παρακολουθώ τον κόσμο.Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει,κάνω ντους με κρύο νερό.
Δεν μου αρέσουν οι συγγραφείς για συγγραφείς,οι σκηνοθέτες για σκηνοθέτες,η τέχνη για την τέχνη.
Βρίσκω χαρά σε πολύ μικρά πράγματα-να γυρνάω σπίτι μετά από μια κρύα μέρα και να ακούω το νερό να βράζει.
Τα χείλη μου σκάνε εύκολα.Το γούρι μου είναι οι πεταλούδες.
Μου αρέσει να βλέπω παλιές ταινίες με σβησμένα τα φώτα.Πριν κοιμηθώ πίνω πάντα κάτι ζεστό.Μου αρέσουν τα παλιά περιοδικά,τα παλιά βιβλία.Μου αρέσουν πολύ τα κοσμήματα,αλλά πάντα ξεχνάω να τα φορέσω.
Ευτυχία είναι να έχεις καθαρά φρεσκοσιδερωμένα σεντόνια,αφράτες πετσέτες ,ζεστό νερό στο μπάνιο και θέρμανση όταν κάνει κρύο.
Το Σάββατο διαβάζω ανειλλιπώς τον Γιάννη Ξανθούλη στην Ελευθεροτυπία και την Κυριακή τον Κοσμά Βίδο.Μου αρέσει η εκπομπή του Ξανθούλη στο ραδιόφωνο,και η στήλη,τα βιβλία καθόλου.Το αγαπημένο μου περιοδικό είναι το Αllure.
Αν μου μυριζει κάποιος άσχημα,δεν μπορώ να κάνω παρέα,ούτε και κάτι παραπάνω.
Θα ράψω ένα φόρεμα από κόκκινο gingham.Όταν έχω αυπνίες,διαβάζω παιδικά βιβλία.Κάνω συλλογή από καρτ ποστάλ.Αγοράζω το Οδός Πανός-θεωρώ το Χρονά πολύ σημαντικό.
αυτή τη στιγμή ακούω Μελίνα Κανά...

4 comments:

zero said...

Καλο το ποστ.
Εσυ εισαι σιγουρα ...Εσυ.
Στο λεω εγω που δεν ειμαι ...εγω.

ζερο.

nimbus said...

κι εμένα τα χείλια μου σκάνε εύκολα...όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ, πέρνω την μηχανή και βολτάρω στο κέντρο της Αθήνας, σαν την τρελή...μ'αρέσει στα φανάρια να κάνω κόντρες με άλλες μοτοσυκλέτες...πολλά μου αρέσουν...αλλά πρέπει να τα ξεχάσω...πρέπει να πάψω να ζω...λένε, όπως θέλω...

Elemental_Nausea said...

Αυτά τα μικρά καθημερινά πράγματα που συνειδητά ή ασυνείδητα υιοθετούμε αποτελούν την προσωπικότήτα μας.Εγώ μαζεύω εδώ και χρόνια μολύβια,στυλό,μαρκαδοράκια με αποτέλεσμα να έχω πάνω απο 600.Μου αρέσει να περπατάω ακούγοντας μουσική .Γενικά μάλλον η ζωή μου κινείται γύρω απο την μουσική.

violila said...

san merkes fores na exeis dosei orko zois sto spiti sou...
porei na leo trella