Wednesday, May 31, 2006

Kαλό νέο-το καλοκαίρι θα είμαι στην Κύθνο.Στραβό νέο-στην Κύθνο έχουμε πρόβλημα με: τις εφημερίδες,το ψωμί είναι ανεκδιήγητο,η μουσική στα μαγαζιά επίσης,κανείς δε με φλερτάρει.
Καλό νέο-έχω χρόνο για να γράψω.Στραβό:Θέλω όλα να τα σκίσω γιατί τα βρίσκω ανεκδιήγητα.
Καλό νέο: Είμαι μετριόφρων.Στραβό:Δεν συνειδητοποιώ ότι είμαι άξια να κάνω πολύ παραπάνω πράγματα από ότι κάνω.
Καλό νέο:Θέλω ένα φόρεμα δαντέλα από την Serena Kay.Στραβό:Αν το πάρω,δεν θα χω λεφτά ούτε για τσιγάρα.Επίσης-θα μοιάζω με τη νύφη που την παράτησαν στα σκαλιά της εκκλησίας.Ξανά καλό:Δε με νοιάζει,δείχνω θεά.
Καλό νέο:Μεγαλώνω και μ αρέσει.Στραβό:Παχαίνω πιο εύκολα.
Καλό νέο:Ήρθα στην Αθήνα και μπορώ να πάω σινεμά.Στραβό:Δεν παίζει κανένα έργο της προκοπής.
Καλό νέο:Αγόρασα Ντικταφόν για να ηχογραφώ τις ιδέες που μου ρχονται όταν πέφτω για ύπνο και πήγαν στον αγύριστο γιατί βαριόμουν να σηκωθώ και να ανάψω το φως.
Στραβό:Από τότε που το αγόρασα δεν μου ρθε ούτε μισή.
Καλό:Είμαι ψηλή-δεν θα χω πρόβλημα με μια πεθερά-Θεοπούλα.Στραβό:Καμπουριάζω.
Καλό:Τη Δευτέρα θα έχει το Παρά Πέντε.Στραβό:Το Παρά Πέντε θα συνεχίσει και του χρόνου-ότι τραβάς απ'τα μαλλιά χαλάει-θέλω να πω δυο κουβέντες στον Καπουτζίδη.
...........συνεχίζεται.

2 comments:

nimbus said...

υπέροχο! να είσαι εσύ...

unapatatras said...

BRASILHEIRINHO
ντοκιμαντέρ για τη μουσική choro της Βραζιλίας. choro σημαίνει μάλλον κάτι σε κλάμα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα σε κάνει να κλάψεις. σε ταξιδεύει. μαγικό πράγμα η μουσική. κι αυτά τα μάτια των βραζιλιάνων, δεν είναι πολύ μεγάλα και πολύ αληθινά;
το είδα στη δεξαμενή και πριν αρχίσει η ταινία παιδιά παίζαν στην πλατεία και κάποιο είχε αφήσει μια ζακέτα στο άγαλμα κι ήταν σα να 'ταν του Ελύτη. Ωραίο είναι το καλοκαιράκι σ' αυτή την πόλη.