Tuesday, May 16, 2006

Κι αν ο αγέρας φυσά,δεν μας δροσίζει...(Γ.Σεφέρης)
Χτες περπάτησα μέχρι το dvd κλαμπ-κλινικό..σχεδόν μύριζες το απολυμαντικό.Παίρνω το Χάρρυ Πόττερ και το Κύπελλο της Φωτιάς.
Μου αρέσει ο Χάρρυ Πόττερ-τα βιβλία-οι ταινίες όχι και τόσο.Όχι τόσο ο κεντρικός ήρωας,μου αρέσει ο Ρον,πολύ ο Σίριους Μπλακ,και ο αγαπημένος μου χαρακτήρας ήταν ο Άλμπους Ντάμπλντορ,ο πιο σοφός μάγος.
Δεν το είδα-βγήκα με μια φίλη στο κέντρο.Στην πόλη δε βλέπεις αστέρια.

Ίσως πάω μια βόλτα μέχρι το Accesorize.Μου αρέσουν πολύ τα καπέλα-έχω πολλά,θα ήθελα ένα μπροντερί ανγκλαίζ.Ο ήλιος με πειράζει στο δέρμα.Το καλοκαίρι μου αρέσει,δεν μου αρέσουν τα κουνούπια αλλά τους αρέσω πολύ εγώ.
Δεν έχω πάει σε πολλά νησιά.Από τα δεκαπέντε μου θέλω να πάω στην Ανάφη-δεν το έχω καταφέρει ακόμα.Στα περισσότερα μέρη που ήθελα πολύ να πάω πήγα.
Δεν έχω καταφέρει τη Νέα Υόρκη,ήταν να πάω τον Αύγουστο πέρυσι,στράβωσε τελευταία στιγμή.Τη Νότια Γαλλία.Μου αρέσουν τα λιμάνια-γιατί;Γεννήθηκα σε λιμάνι βλέπεις.
Μόλις μπήκε το φως της μέρας-την ημέρα που γεννήθηκε και ο συγγραφέας του Μικρού Πρίγκιπα.

Πόσο λυπάμαι τα χρόνια που πήγαν χαμένα πριν να γνωρίσω εσένα...

Τίποτα βέβαια δεν πάει χαμένο.Το χει γράψει και ο Ρασούλης.Δεν έχω ζηλέψει άλλον άνθρωπο-γραφιά εκτός από εκείνον.
Λάμπεις σαν το Βόρειο Σέλας στο λοφάκι της Καστέλλας...

4 comments:

zouri1 said...

σαν το λιμανι του Πειραια,πουθενα.

εεεεεεεεεεε,πλακα κανω.

Λίτσα said...

Διάβασα όλα τα τελευταία σου μονορούφι - νομίζω ότι έτσι θα κάνω στο εξής, να μη χαλάει η αίσθηση.

zero said...

Καλο το ποστ.
Οπως παντα.
ζερο.

nimbus said...

ίσως βρεθούμε σε κάποια Ανάφη κάποια μέρα..