Tuesday, May 16, 2006

Έπρεπε να γίνουν όλα.Να περιμένω σε κρύους σκοτεινούς σταθμούς τραίνων και λεωφορείων,έπρεπε να παρακαλέσω ξένους για ένα τσιγάρο,έπρεπε να πω τα προσωπικά μου σε έναν ξένο στο διπλανό σκαμπό του μπαρ,έπρεπε να πάω σε ερασιτεχνική παράσταση Rocky Horror Picture Show με κοτσιδάκια,πουκάμισο και γραβάτα και ζαρτιέρες να φαίνονται κάτω από την καρώ φούστα,έπρεπε να μείνω μέσα ολομόναχη για μέρες χωρίς να μιλήσω σε κανέναν,έπρεπε να κάνω σεξ με διάφορους εντελώς ακατάλληλους άντρες,έπρεπε να παρω τελευταία στιγμή το αεροπλάνο για να δω τον....,έπρεπε να ξοδέψω μέχρι τελευταία δεκάρα για να αγοράσω ένα φόρεμα που έμοιαζε ραμμένο από νεράιδες για νεράιδες,έπρεπε να ξενυχτήσω στο σκαλοπάτι του κλαίγοντας,έπρεπε να κάνω εμετό μετά από φτηνή βότκα ξαπλωμένη στα πλακάκια του μπάνιου,έπρεπε να αγοράσω άλλο ένα κραγιόν ενώ δεν το χρειαζόμουν πραγματικά,έπρεπε να μείνω στο κρεβάτι κλαίγοντας γιατί όλα πια μου φαίνονταν ακατόρθωτα,έπρεπε να πάω στην πόλη εκείνη την παγωμένη μέρα που το λεωφορείο αργούσε και ένιωθα τα πόδια μου να παγώνουν,να περιφρονήσω την περηφάνεια μου και να πω στο τηλέφωνο "μπαμπά,έλα να με βρεις,δεν αντέχω άλλο" ,έπρεπε να πάω τόσες φορές μόνη μου σινεμά σε μεσημεριανές προβολές,να βουτήξω βράδυ ντυμένη στην παραλία ενώ είχε πολύ κύμα και έμπαινε στα μάτια μου και δεν έβλεπα και να γυρίσω σπίτι τρέμοντας,έπρεπε να παίρνω το τραμ τις Κυριακές για να πηγαίνω στο σταθμό,έπρεπε να πάω στο κοντινό ακριβό,κυριλε εστιατόριο κλαίγοντας για να τους ζητήσω να μου δώσουν μπύρα για το σπίτι και να μου αρνηθούν,έπρεπε να τα κάνω όλα αυτά,σωστά και λάθη,γιατί έμαθα και μαθαίνω,και μεγαλώνω χωρίς να χρωστάω δεξιά και αριστερά και να δίνω λογαριασμούς,κλειστούς ή ανοιχτούς.

2 comments:

Mari-R1 said...

απίστευτα καλή..

nimbus said...

...έπρεπε καλή μου...
Να ζήσεις...
Να ζείς πάντα...αυτό το υπέροχο το οποίο είσαι...