Sunday, May 14, 2006

Τραβάω κάρτες ταρώ στην τύχη από την τράπουλα.The emperor,the fool,the queen of cups.
Ακούω Σοπέν στο ραδιόφωνο...
Θυμάμαι εκείνο το βράδυ που σου έλεγα κλαίγοντας "Δεν σ' αγαπάω,δεν σ' αγαπάω" για να φύγεις.Δεν με πίστεψες.Ποτέ δεν ήμουν καλή στα ψέματα...
Χτες στην τηλεόραση είχε αφιέρωμα στο Σουγιούλ...τραγούδησαν ένα τραγούδι που έλεγε η Βέμπο και το κατέστρεψαν..δεν με άφηνες τότε να ακούω τη μουσική μου και επέμενες να ακούμε τα δικά σου κι εγώ κρυφά έβαζα Κοέν,Κάλλας,Λεό Ραπίτη, "καινούρια τώρα ζωή",Σουγιούλ "θέλω να τα σπάσω,θέλω να ξεσπάσω",Moon River,"στο θολωμένο μου μυαλό".Έλεγες πως δεν πολυξέρω από μουσική..από ταινίες..μέχρι και τα ρούχα σου έπλενα στο χέρι εκείνο τον Αύγουστο..
Όταν πήρες το φέρρυ γύρισα στο σπίτι και μου είχες αφήσει όλες τις καραμέλες λάιμ που μου άρεσαν περισσότερο.
Και μια Πρωτοχρονιά έβαλες το καλο σου κοστούμι και με σαμπάνια στο χέρι περπατούσαμε στο δρόμο και όλο το βράδυ άναβες τα τσιγάρα μου και ξημερώματα τρώγαμε στο μπαλκόνι ξαναζεσταμένο μοσχάρι σετσουάν από τα πλαστικά πακέτα.Με μάθαινες να τρώω με τα ξυλάκια.Γελούσα γιατί δεν τα κατάφερνα.
Ήσουν καλός;Όχι.Αλλά ούτε και κακός.
Ξανατραβάω μια κάρτα.The hanged man...

3 comments:

xwma_kai_nero said...

Σαν μικρού μήκους ταινία..

zouri1 said...

καλος,μεχρι τον επομενο.

zero said...

Μπλεξαμε με τα Ταρω ...τωρα.
Αστα να πανε.
ζερο.