Wednesday, May 24, 2006

Πρώτο μου μπάνιο-πλαζ Βουλιαγμένης.Δεν έχουν αρχίσει να πληρώνουν ακόμα-γι'αυτό και οι τουαλέτες θα αρχίσουν να λειτουργούν από αύριο που θα υπάρχει εισητήριο(γεια σου ελλάδα!)
Λευκό δέρμα και αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 60(!).Στην παραλία κάτι μουνίτσες με σκουλαρίκια στον αφαλό που γυρνάνε για να δουν αν τους κοιτάζουν όλοι,κάτι τύποι με τατού tribal η κινέζικα ιδεογράμματα που κοιτάζουν τις γκόμενες σα φιλέτα.Ελάχιστα παιδάκια.Ελάχιστα καλοκαιρινή εγώ με νύχια βαμμένα στο χρώμα του ξεραμένου αίματος.Δε βαριέσαι.Θα ήθελα να έχω το στυλ της Μπριζίτ Μπαρντό στις Κάννες πιτσιρίκα με καρώ Vichy μαγιώ,αλλά δεν.Δε βαριέσαι.
Μπαίνω μέσα στη θάλασσα.Για κάποια που έχει συνηθίσει να κολυμπάει στο Αιγαίο,έίμαι δύσκολη.Αλλά το νερό είναι κρύο(όπως μου αρέσει-σιχαίνομαι να νιώθω πως κολυμπάω σε ψαρόσουπα)και καθαρό και κάτω βλέπεις πεντακάθαρα την άμμο.
Κολυμπάω μέχρι βαθιά,αναζωογονούμαι...Βουτάω και χαμογελάω μόνη-είμαι στο στοιχείο μου-το καθαρό γαλάζιο νερό.
Βγαίνω-κάθομαι λίγο στην άμμο,βρίσκω δυο κοχύλια.Καπνίζω ένα τσιγάρο αφηρημένα.
Είμαι τυχερή σκέφτομαι..απίστευτα τυχερή..

1 comment:

Unknown said...

δεν βάζεις το δικό σου ποστ αντί για το δικό μου;σαφώς ανώτερο...
στη δική μου περίπτωση το τρίπτυχο-αφόρητη ζέστη-βαρεμάρα-ρουτίνα με έκανε σα συμβιβαστώ για δεύτερη φορά σε 28 χρόνια.καλά δεν είναι;
α όχι έχω κάνει μπάνιο και σε ποτάμι αλλά αυτό είναι άλλο.
και σε πισίνα στη ρόδο επειδή η φιλενάδα μου δούλευε και δεν οδηγούσε και δεν μου άρεσε η παραλία του φαληρακίου-τίγκα μεθυσμένοι άγγλοι τουρίστες.έστω.
ποστ μέσα σε ποστ!φιλιά!!