Saturday, March 04, 2006

Ξύπνησα πολύ νωρίς...άνοιξα τα παράθυρα και τις μπαλκονόπορτες για να με χτυπησει ο πρωινός αέρας.Κοιμήθηκα άθλια και έβλεπα άσχημα όνειρα..πως το παλατάκι μου στο νησί μου είχε καταστραφεί...
Καποια στιγμή πρέπει να φτιάξω τη συλλογή μου από cd.Μέχρι τώρα δεν άκουγα ποτέ cd οταν βρισκόμουν στην Αθήνα.Άκουγα μόνο ραδιόφωνο αλλά τώρα με κούρασε.¨Ηρθε λοιπόν ο καιρός..δεν έχω χώρο όμως.Αν και το δωμάτιο είναι αρκετά μεγάλο.Η μόνη λύση είναι να κάνω βιβλιοθήκη όλο τον ένα τοίχο.Γκρινιάζω αλλά ταξινόμησα τη βιβλιοθήκη μου με σχετική επιτυχία.
Ζηλεύω αυτούς που έχουν μινιμαλιστικές τάσεις στο σπίτι τους.Βρίσκουν τα πάντα με ευκολία!Εγώ είμαι τακτική αλλά δεν μπορώ να πετάξω απολύτως τίποτα.Μεγάλο ελάττωμα..
Στις 12 το μεσημέρι ο Γιάννης Ξανθούλης τα Σαββατοκύρικα έχει ραδιοφωνική εκπομπή στο Σκαι.Μου αρέσει πολύ η εκπομπή του και η στήλη του στην Ελευθεροτυπία αλλά τα βιβλία του καθόλου.
Θέλω να αγοράσω το βιβλίο του Θωμά Κοροβίνη -γράμμα στον Γιώργο Ιωάννου αλλά μάλλον δεν εχει βγει ακόμα..
Αυτό τον καιρό δε διαβάζω καθόλου,με κουράζει.Λίγο ποίηση,μόνο,τα ίδια ξανά και ξανά,Τ.Σ Έλλιοτ,Ιερομόναχο Συμεών,Σεφέρη.Σαν ηρεμιστικό πριν τον υπνο..ή ένα ποτήρι ζεστό γάλα..

No comments: