Monday, March 13, 2006

Όταν σε συναντώ
σε δωμάτια φτηνών
ξενοδοχείων
είναι οι βραδιές
ξάστερες
και οι χιλιοφορεμένες κουβέρτες
που πάντα μ' ενοχλούν
μια ασπίδα για το χιόνι.

Το μόνο που μου έχει μείνει
ένα ζευγάρι μαύρες μπότες
δυο τρία κουρέλια της στιγμής,μια σονάτα περιπτέρου

Σε βλέπω στον καθρέφτη,βγάζοντας τα ρούχα σου γίνεσαι Φιλοκτήτης
Ιησούς και μαύρη κάργια
Ακόμα κι αν παίζεις με λευκά σεντόνια

Σε τρίβω από πάνω μου
κάθε πρωι με καυτό νερό σύρμα και ποτάσσα
ενώ εσύ κοιμάσαι
με λίγο σάλιο στην άκρη των άκρη των χειλιών
Θέλω να σου φτιάξω καφέ και να μην τον πιεις
να τον ρίξεις στο πάτωμα βρίζοντας με
να μου σκίσεις τη βελούδινη φούστα που με κόπο αγόρασα
και να με προσκυνήσεις λέγοντας μου

"Και πάλι θα έκανα τα ίδια
και ας μην έφταιγες εσύ
και πάλι,σου αξίζει να μην έχεις ν' ακουμπήσεις
πουθενά
παρά στον ώμο μου,στρεβλό,βλογιοκομμένο και λειψό".

5 comments:

Sakis said...

Το ποίημα, Κερασία, μέσ' από μια μαγική ατμόσφαιρα κρύφιου, ασεβούς και παράνομου, αλλά εκστατικού αισθησιασμού, μ' έκανε να συναισθανθώ, ως αιφνίδια έκλαμψη, την αξία του στίχου του Ντ. Χριστιανόπουλου, πως ''Η αγάπη κερδίζεται με την υποταγή'', καθώς και να νιώσω βαθιά τον καταπνιγμένο, θαρρείς, σπαραγμό άλλου στίχου, του ίδιου ποιητή, σύμφωνα με τον οποίο ''Εκείνοι που αρνήθηκαν να τους υποταχτούμε, βαραίνουν μέσα μας πιο πολύ.''...

Unknown said...

δεν καταλαβαίνω τι λες γιατί απλά το έγραψα αλλά καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοεις...

Unknown said...

ποιος είσαι γαμώτο;

Sakis said...

Είμ' ''ένα πετραδάκι που εκύλησε.''... (Ρηνιώ Παπανικόλα)

Unknown said...

Θαυματοποιός εσύ,νεραιδα εγώ,άντε,το κλείσαμε το μαγαζί..