Wednesday, March 29, 2006

Το τραγούδι της Τσέρυ(παραλλαγή,στίχοι Νίκος Κολλάρος)

Σ' είδα ξανά στο μαγαζί
να πίνεις σε μια σκοτεινή γωνία
τα δυο σου μάτια μες στην αγωνία
με κάρφωσαν την ύστατη στιγμή

Σε είδα πάλι να κερνάς
το ίδιο κόκκινο κρασί σ' άλλη κυρία
φαίνεται όλες πως τις λες "λατρεία"
μα αλλού λατρεύεις κι άλλα προσκυνάς

Τι περιμένεις μίλα μου
είμαι στο χείλος του γκρεμού
και που να πάρει
εσύ κι εγώ ζευγάρι
κι ας γίνει ο χαμός του χαμού
Τι περιμένεις μίλα μου
είμαι στο χείλος του γκρεμού
στην ελεύθερή μας πτώση
ποιος θεός να με γλυτώσει
απ΄τη νύχτα του κατακλυσμού

Ακόμα που θυμάμαι που σε μύρισα,γύρισα
μια βόλτα μου χες πει θα ναι
μόνο όταν μεθάς θυμάσαι
που να σαι

Όταν κοιτάζω να κοιτάς
μη μου κάνεις πως αλλού ρεμβάζεις
όταν κοιτάς αλλού αναστενάζεις
καρφώνεσαι,κολλάς και δε μιλάς

Κοίτα με που να πάρει η ευχή
θα τρελαθείς σου λέω με τ άρωμά μου
Λέγε με Τσέρυ,με τ΄όνομά μου
κρυώνω πάντα τέτοια εποχή

(διαβάζεται δίπλα στο παράθυρο,φορώντας κιμονό με καφέ βαρύ στο χέρι,ξημερώματα)

6 comments:

zouri1 said...

συγνωμη,αλλα δεν βρισκω το κιμονο μου !!

Unknown said...

Είπαμε,στα άπλυτα κοίταξες;

andiopi said...

Μήπως είναι ένα με γιαπωνέζικα μάτια,εκτός από ζαπονέ μανικια;κρέμεται στη τουαλέτα του ΕΚΕΜΕΛ.
Ο ζουριντ σκέτος ζεί;

Unknown said...

α εκεί το ξέχασα;φτου!

zouri1 said...

καλα θα ψαξω και εκει.Κατα που πεφτει?

Unknown said...

αν δεις κάτι κουλές κοντά στον godot,ανέβα σκάλες,θα δεις μια ξινή γραμματέα και η τουαλέτα δεν έχει πόμολο.