Monday, March 06, 2006

Καλύτερη ταινία το Crash.Δικαιως η Reese Witherspoon κέρδισε.Εκανε πολύ καλή δουλειά ως June Carter Cash.Philip Seymour Hoffman,επίσης δικαίως.Δεν έχω δει ακόμα το Syriana.

Μου αρέσει η ποίηση του Γιώργου Χρονά.Και οι στίχοι του.
Τα χαράματα έφυγαν για την Αλεξάνδρεια...
Ο Παπαδιαμάντης ως συγγραφέας και ως φιγούρα.Η Αμοργός του Νίκου Γκάτσου και όλοι του οι στίχοι.Όλες οι ταινίες που έγραψε ο Αλέκος Σακελλάριος.Τα βιβλία του Νίκου Τσιφόρου(γεια σου δάσκαλε!)
Αντιπαθώ τα φτηνά αρώματα.Τον Τζεημς Τζους και τη Βιρτζίνια Γουλφ.Μου αρέσει ο μύθος της Περσεφόνης,του Ορφέα και της Ευριδίκης και του Τειρεσία.
Φοβάμαι τις λοιμώδεις αρρώστιες και την ικανότητα του ανθρώπου να αντέχει.
Και σιχαίνομαι τις μυκητιάσεις.Φαντάζομαι μικροσκοπικά μανιτάρια πάνω στο δέρμα μου
ειδικά όταν έχω κολπίτιδες φαντάζομαι ολόκληρες φυτείες από μανιτάρια μέσα στη μήτρα και στο φύλο μου.Μπλιαχ.

Θα μας σταυρώσουνε την Πέμπτη,το Σάββατο την ίδια ώρα θα αναστηθούμε...

No comments: