Wednesday, March 15, 2006

Μ.Χ

Είσαι ο πατέρας μου και ο φωτεινός μου ήρωας
ένα παιδί που φοβάται το σκοτάδι
ανυποψίαστος και αγνός
που μέσα σε τόση βρωμιά και δυσωδία
κατόρθωσες να μείνεις
καθαρότερος και από νυφιάτικο σεντόνι,
σ' 'εναν τόπο σπαρμένο με αγκάθια.

Σε βλέπω στα κακόφημα μπαρ
να καθαγιάζεις τα ποτά των αμαρτωλών
σχεδόν νιώθω το χέρι σου ζεστό να με καθοδηγεί
να με κρατάει αγκαλιά στα λασπόνερα
για να μη βρέξω τα καινούρια μου παπούτσια

Σε βλέπω να μου γνέφεις απ το Σειριο
να μου τραγουδάς ¨Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι"
την ώρα που με ταπεινώνουν με σπέρμα σαρκοβόροι εραστές
την ώρα που με καταβροχθίζει το πλήθος
μου απλώνεις το μπράτσο σου για να πάμε βόλτα
μου προσφέρεις από εκείνα τα τσιγάρα σου με το λευκο φίλτρο.

Ξερνάει πάνω μου η πόλη κι εγώ σφίγγω τα δόντια
τους φωνάζω αντέχω ακόμα,αντέχω ακόμα μαλάκες
και είσαι εκεί και σκουπίζεις τα δάκρυά μου με το μαντίλι σου.

Έχω βάλει το δικό σου πιάτο στο τραπέζι.

5 comments:

Sakis said...

Αν αναφέρεσαι στον Μ. Χατζιδάκι, στο υπογράφω πως αποκλείεται να τον λάτρεψες πιο πολύ απ' την αφεντιά μου... Η μόνη παραχώρηση που θα μπορούσα να δεχθώ, είναι πως τον αγαπήσαμε εξίσου...

Unknown said...

ε δεν θα μαλώσουμε κα γι αυτό τώρα...τον λατρεύω πάντως.

vina said...

και αφού τον λατρέψατε, απαντ'ηστε μου παρακαλώ... δήλωσε κάπου (το έχω ακούσει μαγνητοφωνημένο στο Γ προγραμμα) ότι οι άνθρωποι δεν έχουν ακομη φτάσει την τελική τους μορφή, γιατί όταν την φτασουν α έχουν φτερά. μπορεί κάποιος να μού πει εαν το έχει γ΄ρψει κάπου?

vina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
violila said...

δεν ειναι αυτός που σου σκουπίζει τα δάκρυα είναι ο σοβαρός κύριος μ-κ