Wednesday, March 08, 2006

Υποτίθεται Τσέρυ γλυκειά μου πως πρέπει να κάτσεις να δουλέψεις,να δακτυλογραφήσεις,να στρωθείς σαν την κλώσσα στα αυγά της στη δουλειά σου,να πιεις το βράδυ το ζεστό σου χαμομήλι,να βουρτσίσεις τα δοντάκια σου και να ξαπλώσεις νωρίς σαν το καλό κορίτσι που είσαι.
Χτες μετά το μάθημα χύθηκε πάνω μου ένα ποτήρι κρασί.Δεν βρέθηκε κάποιος να με κοινωνήσει.
Όταν γύριζα στο σπίτι έβρεχε.Στο γκαράζ του δρόμου έπαιζε "αυτή η νύχτα μένει",ήθελα απεγνωσμένα έναν εσπρέσσο.Δεν ξέρω τελικά αν μου αρέσει η νύχτα,ή μάλλον δεν ξέρω αν μου πάει.Και σιγά τις μεγάλες κραιπάλες που έχω κάνει δηλαδή.
Αλλά ενίοτε μου αρέσει αυτή η μυρωδιά από τα σερνόμενα σώματα.Τα πατώματα κολλημένα από το αλκοολ και η μπαγιατικη μυρωδιά απ τα τσιγάρα.
Το μάθημα και οι κύριοι συνάδελφοι είναι καλοί,μετά όμως το κεφάλι μου είναι καζάνι.
Δεν θα ήθελα να πολυασχολούνται μαζί μου,θα ήθελα να με αφήσουν στη γωνία μου μαζί με το διάολο πάνω στον ώμο μου.
Ημέρα της Γυναίκας.Παπάρια.Το να είσαι γυναίκα είναι μια γιορτή από μόνη της,καθημερινά.Φιλοξενείς τη ζωή,το σώμα ανθίζει και μετά με τα χρόνια μαραίνεται ακριβώς σαν τη γη.
Αγαπήστε αυτό που βλέπετε κάθε μέρα στον καθρέφτη γαμώτο.Τους τυχόν διεσταλμένους πόρους,τις τυχόν στραβές γάμπες,τις κλειδώσεις τον δαχτύλων,σηκώστε τα χέρια,κοιτάξτε το είδωλό σας στα μάτια,πείτε του αντέχω,με σένα πορεύομαι.
Κοιτάξτε με τρυφερότητα τον αφαλό σας, ίσως και λίγο πιο κάτω.Με μια στάλα ναρκισσισμό σαν την ελιά στο ντραι.Και χαμογελάστε,με λίγη αφέλεια.

2 comments:

Areth said...

καληνύχτα σας..

zouri1 said...

πολυ καλο