Tuesday, March 07, 2006

Tο δωμάτιο και το σπίτι είναι ένα χάλι.Πρέπει να γίνει ένα γερό spring cleaning (φαντάζομαι τη Ντόρις Ντέι με καρώ ποδιά και βέβαια,ακόμα και μετά τη γενική,να βρίσκει καιρό να φτιάξει ροσμπιφ και σπιτική μηλόπιτα για το Ροκ Χάτσον όταν θα γυρίσει από τη δουλειά).
Καταλαβαίνω ότι πλησιάζει η άνοιξη επειδή γίνομαι κυκλοθυμική.
΄Εκανα μια αρχή με τα τζάμια.Τα τζάμια είναι ο καθρέφτης του σπιτιού σου κατά κάποιον τρόπο.Το άζαξ με πειράζει στα χέρια και χρησιμοποιω σφουγγάρι με υγρό πιάτων.Μου αρέσουν και οι σαπουνάδες.
Ακούγοντας Δήμο Μούτση,το αφιέρωμα στο Ηρώδειο.Η Γαλάνη,όσο καταπληκτική και αν είναι,δεν μπορεί να εκφραστεί όπως η Μοσχολιού στην "Κορδέλα" και στο ¨Στους Μπαξέδες".
Παρατήρησα πως στο μέρος κάτω από το λαιμό έβγαλα πυρόξανθες φακίδες από τον ήλιο.
Strawberry blonde λενε οι Άγγλοι.

Σαρακοστή.Έγινε και η Σαρακοστή μόδα.Ποιος το περίμενε.Αποτοξίνωση λένε.Μάλιστα.
Άντε να πεις στις γιαγιάδες ότι νηστεύεις για αποτοξίνωση.
Μου αρέσουν οι γιαγιάδες.Λένε ωραίες ιστορίες.Μου κάνει εντύπωση,άντεξαν τόσα και τόσα και μετά άλλα τόσα.Νεκρά παιδιά,πείνες,κέρατα,αρρώστιες,ίσως και κακοποιήσεις και τόση μα τόση δουλειά.Μου αρέσει ο τρόπος που ανάβουν το καντήλι.
Η καλύτερη αποτοξίνωση για τον οργανισμό είναι να πίνεις το πρωί ζεστό νερό με μια φέτα λεμόνι.Φρούτα.Γκρειπφρουτ κατά προτίμηση.
Για σφιχτό στήθος που να κοιτάει το ταβάνι,μασαζ με ένα παγάκι κάθε πρωι.Από κάτω προς τα πάνω,κυκλικά.Και κρύο νερό στο ντους,αν δεν το αντέχεις, βουτάς ένα σφουγγάρι σε κρύο νερό και κάνεις πάλι μασάζ.φυσικό σφουγγάρι κατά προτίμηση.
Η άνοιξη για μας τις γυναίκες έχει δουλειά,τα λακκουβάκια της κυτταρίτιδας είναι εμφανή,αποτρίχωση και λοιπά.Κούραση.Το χειμώνα τα καλύπτεις όλα κάτω από ένα μάλλινο καλσόν και έξω απ την πόρτα.

Και ταξιδιώτης του παντός, είμαι κύμβαλο αλαλάζον έτσι όπως διασκεδάζω στο θάνατό μου εμπρός.,..

1 comment:

Godot said...

εδω...
έλα...